واژه cayman به گونه ای از تمساح های ساکن مناطق امریکای مرکزی و امریکای جنوبی اطلاق می شود اما از  قرار معلوم این گونه تمساح اینک در اشتوتگارت پدیدار شده است. قسمت موتور اسپورت شرکت پورشه مدل جدید cayman مورد بهینه سازی قرار داده، مدل مورد نظر سبکتر شده و موتور بهینه شده به قدرت 385 اسب بخار دست یافته است، و برای ورود به مسابقات موتور وسط همزمان با شروع اتوشو لس انجلس 2015 اماده گردیده است.

                                 

در این مدل GT4 clubsport عیننا بمانند مدل استاندارد از موتور 6 سیلندر تخت با حجم 3.8 لیتری ساخته شده استفاده می شود.در قسمت انتقال قدرت این مدل به یک سیستم PDK انحصاری که توسط پدال های از روی فرمان باامکان تعویض دنده و همچنین یک دیفرانسیل مکانیکی در عقب مجهز گشته است.

در سیستم تعلیق GT4 کمک فنرهای مستقل جلو سبک وزنش را از برادر بزرگش 911 GT3 بهره مند گردیده که پورشه درمسابقات پورشه کاپ در سراسر جهان اماده باشد.دیسک های بزرگ ترمز هریک با سایز 380 میلی متر بوده و دارای روتور های از جنس استیل بشکل سخاوتمندانه ای تدارک دیده شده و در ادامه در داخل اتاق یک قفس ایمنی جوشکاری شده دربر گرفته است، صندلی های مسابقه ای مجهز به کمربند ایمنی 6 نقطه ای می باشد GT4 Club Sport با وزن فقط 1300 کیلوگرم کاملا یک خودرو سبک وزن می باشد.

این اعجوبه دوست داشتنی را می توانید در مرکز پورشه اسپورت شهر وایسباخ و یا در فروشگاه های پورشه امریکای شمالی سفارش بدهید شما می توانید با پرداخت مبلغ ناقابل 165 هزار دلار صاحب GT4 شوید. برای سال 2016 این مدل را برای مسابقاتی مانند رقابت های جهانی پیرلی ، رقابت خودروهای اسپورت لاستیک کنتیننتال ، جایزه GT3 Cup پیرلی در امریکا ، رقابت بالاتر جام 94 GT3 در کانادا و دیگر مسابقات پورشه در امریکا به میدان میرود.

برگرفته از وبسایت netcarshow

ومجله wining road